

Betrokken zorg in de laatste levensfase
Klachten en suggesties
Klachten
Heeft u klachten over de zorg- en dienstverlening in hospice Calando, dan kunt u in eerste instantie terecht bij de betrokken verpleegkundige of arts, die u voor uw klacht verantwoordelijk houdt. Vindt u bij deze persoon onvoldoende gehoor, dan kunt u zich wenden tot de directeur-bestuurder van Calando, John Kremers. Hij zal met u in gesprek gaan en/of doorverwijzen naar de juiste persoon of instantie.
Daarnaast beschikt Calando, in samenwerking met het Van Weel Bethesda Ziekenhuis, over een onafhankelijke klachtenregeling. Het klachtenformulier kunt u hier downloaden.
Suggesties
Calando wil een lerende organisatie zijn en werkt continu aan verbetering. Daarom staan wij open voor tips en suggesties. Heeft u suggesties voor hospice Calando, dan kunt u die melden via het formulier voor suggesties (klik hier).
Qualiview
Daarnaast krijgen alle nabestaanden van overledenen in Calando na 6 weken de vraag om uw ervaringen met Calando bekend te maken via Qualiview.nl. U ontvangt per email of via de post de uitnodiging.
Met dit platform wordt systematisch onderzoek gedaan naar de verwachtingen en ervaringen van patiënten, nabestaanden, zorgverleners en vrijwilligers.
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() |